dilluns, 7 de gener del 2013

L'aranya del bar

Jo estava col·locada a l’interior del vàter. Tots els dies entraven a pixar més de 10 vegades. El bar es deia Melenas i era d’un poble d’al costat de València. No m’agradava estar allí ficada, en menys d’una hora em mullaven tres vegades almenys.
La meua història es així: jo vaig nàixer a una fàbrica d’enganxines, hi havia de moltes formes. Em van col·locar dins una caixa on contenien més d’una aranya de diferents tamanys.
Directament van portar-me fins al bar, on allí obriren la caixa i em van posar dins del vàter. Van passar uns cinc minuts i van mullar-me d’una manera que un poc més i m’ofegava.
Tampoc s’estava tan mal, ja que a mi m’agradava banyar-me però em donava igual com, perquè després quan tiraven de la cadena em netejaven amb l’aigua que queia i amb la granereta i me quedava més a gust que una flor.
Allí mai m’avorria perquè me ficava a parlar a soles o cantava, cada cert temps venien a netejar-me. De menjar no tenia res, tampoc em feia falta, ja que estava sempre rebent nutrients en forma de líquid. Però tampoc li donava molta importància.  

Al dia següent em trobava jo amb mal de cap, no ho entenia, crec jo que seria per banyar-me tantes vegades i per això em vaig refredar. Per la nit quan tancaven el bar, aprofitava i anava a pegar una volta per allí dins a veure si trobava a algú per no avorrir-me. Vaig trobar-me amb una petita mosca que no podia volar i vaig decidir parlar amb ella. Pareixia simpàtica, es deia Josefa i sempre estava soltant parides sense sentit.
Arribava el dia i jo tornava al meu lloc, i ella també venia a fer-me companyia tot el dia. Eixa mateixa nit vam trobar les dues un forat petit al costat de la porta. Ens vam colar i ens n’anàrem a pegar una volta pels parcs del poble fins a la matinada. Eren les vuit i el bar estava a punt d’obrir el bar, corrent anàrem per si l’amo es donava compte. Es vam afanyar i quan arribàrem encara esta tancat, entràrem pel forat i anàrem directes al bany dels homes. Em vaig col·locar al lloc de sempre. Josefa estava al costat de l’espill veient-me i segur que pensava què feia treballant en aquesta tonteria. Vaig pensar que a la nit em podria escapar amb Josefa. Esperí a què no entrara ningú per a comentar-li a Josefa el pla.

Va arribar la nit, tancaren el bar, i sortirem del bany, juntes anàrem cap al forat i eixirem al carrer. Vaig agafar a Josefa i la vaig posar al meu llom i anàrem més de pressa al parc del dia anterior. Quan arribarem, començàrem a fer un casa per a les dos. Una vegada acabada vam netejar-la sencera. La casa estava feta amb tres pisos, dos habitacions, una cuina, un menjador, dos banys i un jardí prou gran per a cultivar de tot. Les dos juntes ens quedarem molt a gust sense poder treballar.

1 comentari: